Vet inte folk hur man parkerar?!..

SKRIVET AV SARA DEN 2010-07-27 KLOCKAN 09:37:26

Vet inte folk hur man parkerar då de inte finns linjer på marken?!
Här hos oss så parkerar dom som nå arslen!!
På våran parkering är de inte asfalt utan de är grus vilket gör att de inte finns nå linjer att gå efter. Och de är tydligt att folk då inte vet hur man ska parkera.. Dom ställer sej med 1,5 meters mellanrum vilket gör att de får plats mindre bilar där. De är ju inte bara en eller två som parkerar så utan de är typ alla!
Har alla laggårdsväggar till arslen så dom måste stå med så mycke mellanrum för att komma ur bilen?!
Man börjar ju fundera..

Och så kommer jag inte in på internetbanken heller!! Tekniskt fel! Jag som tänkte betala räkningarna.. Alltid är de nåt som ska jävlas! Säkert för att jag inte har druckit kaffe än.. Jag får ta å koka lite kaffe och äta frukost så kanske de funkar sen :)

Idag blir de mys med elias hela dan. Ska försöka hinna med lite städning oxå... måste ju vara fint här när min älskade syster kommer på besök på onsdag! :)
Sen tänkte jag ev åka en sväng på fyndlagret om jag får tid..
Så ser min dag ut idag :)




Jag och pappa myser!

Kommentarer

Skriv din tanke här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Visas endast för Sara)

URL/Bloggadress/email:

Kommentar:


Trackback